דפים

יום ראשון, 25 באפריל 2021

שתי הצעות מתוקות של רביולי לקינוח - מנה בדקות של הכנה





אצלנו לא מחכים לחג שבועות כדי ליהנות מפסטה מתוקה של נונה וגם אין כל סיבה להמתין.... לקראת חג השבועות משיקה חב' ''פסטה נונה'' משיקה את רביולי במילוי קרם אגוזי לוז ומסקרפונה ורביולי במילוי דובדבני אמרנה ומסקרפונה. שני מוצרים נפלאים שתאמצו לכל ימות השנה.
הרביולי מוגשים כמנת קינוח. ניתן לבשל 2 דקות או לטגן כדקה וחצי מכל צד.





מה שחשוב לי לציין שהפסטות של ''פסטה נונה'' מיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד , ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל שנעשות עם המון רגש, וטאצ' של מטבח בניחוח איטלקי. הכנת הפסטה מחב' "פסטה נונה" מתחקה אחד עבודות היד, כפי שנהוג במטבח האיטלקי. 

האופי שבו לשים את הבצק, ההחלטה על הכמויות ובחירת החומרים פעם אחר פעם, הם רק חלק מתהליך היצירה . סוד הטעם המושלם של ''פסטה נונה'' מתחיל בעובדה שהפסטה טרייה, מצוננת ואינה עוברת תהליך בישול כלל, בשונה משאר הפסטות הנמצאות במקררים ברשתות השיווק.

כדי להגיע לשלמות משתמשים במפעל ברכיבים טבעיים שאת חלקם מייבאים במיוחד מארץ הפסטה, איטליה.
הפסטה מיוצרת מקמח דורום איטלקי טבעי ובחברה דוגלים ברכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים ואינם מכילים צבעי מאכל.  זו הסיבה שטורחים ללקט את חומרי הגלם היישר מהמגדלים בארץ, עם הגבינות המושלמות והאיכותיות ביותר בשוק ותבלינים טריים. כל זאת כדי להציע את הטעם הטבעי ללא פשרות, טעם מפנק שיוצר מנה מושלמת.


רביולי במילוי קרם אגוזי לוז ומסקרפונה - להלן שתי אופציות הכנה - לטיגון או לבישול

לבישול: יש להרתיח 3 ליטר מים, להוסיף את הרביולי ולבשל 2 דקות על להבה גבוהה ללא מכסה. להוריד מהאש ולסנן היטב. מומלץ להגיש עם רוטב שוקולד או רוטב וניל.

לטיגון: לטגן במחבת עם מעט חמאה כדקה וחצי מכל צד. לבזוק אבקת סוכר ולהגיש.






רביולי במילוי דובדבני אמרנה ומסקרפונה - מצונן
משקל – 400 גרם. כשר חלבי

לבישול: להרתיח 3 ליטר מים, להוסיף את הרביולי ולבשל 2 דקות על להבה גבוהה ללא מכסה. להוריד מהאש ולסנן היטב. מומלץ להגיש עם רוטב שוקולד או רוטב וניל.

לטיגון: לטגן במחבת עם מעט חמאה כדקה וחצי מכל צד. לבזוק אבקת סוכר ולהגיש.

משקל החבילה 400 גרם, 
מחיר מומלץ לצרכן : 24.8 ש''ח בהתאם לרשתות.
כל המוצרים מצוננים עם חיי מדף של 35 יום במקרר.
כל המוצרים בכשרות רבנות אזורית מרום הגליל וחתם סופר בני ברק.



















ריקי ברוך















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה