דפים

יום שלישי, 20 באפריל 2021

חדש על המדף- לואקר טורטינה במילוי קרם קרמל ובציפוי שוקולד ומסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה המרענן במיוחד




יעידו כל בני הבית כאן שמותג לואקר מככב אצלנו בארון המתוקים וכל תוספת חדשה נטעמת אחר כבוד והופכת מידית לחלק מרשימת הקניות השבועית שלי כי מה שנטעם לא נשכח... 

בימים אלו ממש הגיע לטעימה הטעם החדש בסדרת טורטינה. טורטינה במילוי קרם בטעם קרמל ובציפוי שוקולד חלב משובח. קרם הקרמל מעודן ומשתלב באופן מושלם בין עלי הוופל הפריכים והנימוחים מבפנים ועם מעטה השוקולד הנפלא מבחוץ. כל אלו ביחד, הופכים כל ביס לחוויית טעם מפנקת, מענגת ומושלמת.
כמו כל מוצרי לואקר, גם טורטינה קרמל אינו מכיל צבעי מאכל, עשוי ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. כל יחידה עטופה בנייר איכותי, באופן השומר על טריות המוצר ועל פריכותו לאורך זמן.
את לואקר טורטינה החדש, כמו גם את כל מוצרי לואקר ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאות, הקיוסקים ונקודות המכירה. הן מוצעות במארז יוקרתי המכיל 6 יחידות של וופל עגול ויוקרתי במחיר מומלץ של 15.90 ₪.

עוד חדש על המדף בימים אלו מרחיב מותג מנטוס את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh ומשיק: את מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק ומרענן במיוחד. מסטיק Mentos Pure Fresh Frost ללא סוכר, בבקבוקון נח לנשיאה ולשימוש.




מותג מנטוס ממשיך להתרחב בתחום המסטיקים ומרחיב את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh עם השקת הטעם החדש: מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק ומרענן במיוחד.
מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק במיוחד, מתאים לכל אוהבי המנטה החזקה, הוא בעל טעם וארומה חזקים מאד, רעננות חזקה במיוחד וטעמו הנהדר נשמר לאורך זמן רב, כמו בכל המסטיקים של מנטוס.
אריזות הבקבוק של מסטיק Mentos Pure Fresh Frost הינה אריזות נוחות בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מסטיק Mentos Pure Fresh, הינם מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.
מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק במיוחד, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים.

מוצרי לואקר ומוצרי מנטוס מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל ניתן לקבל מידע אודות המותגים הנוספים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.





























ריקיב ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה