דפים

יום שלישי, 8 באוגוסט 2023

ליאו וסוד הצ'פצ'פים ספר ילדים חדש מאת איריס לוי


השבוע הגיע לסיקור ספר חדש אספתי את שלושת נכדי סביבי פתחתי את הספר, התחלתי לספר ולשוחח עימם, התעמקנו באיורים וגילינו עולם חדש של תקשורת באמצעות הצבע. 

"ליאו וסוד הצ'פצ'פים" מאת איריס לוי, בהוצאת ספרי ניב, הינו ספר ילדים מקסים ומהנה, עם ערך מוסף, המזמין את ההורים והקוראים הצעירים ללמוד ולגלות איך מרגישים בצבעים. המטרה שלנו להביא לקדמת הבמה את נושא הצבעים, הרגשות, החוזקות והעצמה של ילדים ומבוגרים על מנת לייצר שפה קלה ויעילה שבה ילדים יוכלו לתקשר את העולם הרגשי שלהם באמצעות חוזקות הצבעים.

הספר מבוסס על השיטה Color Mind אשר מעניקה כלים להורים, מטפלים אנשי חינוך ועוד. ספר זה הוא ראשון בסדרת ספרים על מסעות ליאו וחבריו הצבעוניים בעולמות שונים.

ליאו מגיע ממלכת הקוסמים השקופים, שם חוקרים ולומדים על העולם, אך רגשות עבורם אינם מוכרים. "אתה שקוף ומיוחד.. אתה שונה מכולנו מכל אחד ואחד" (מתוך הספר)

מועצת החכמים החליטה לשלוח את ליאו למסע חוויתי בממלכות הצבעים שם חיים יצורים מיוחדים הנקראים צ'פצ'פים. בכל מפגש עם צ'פצ'פים מכוכב צבע אחר, הרגיש ליאו משוחרר, התמלא ברגשות עזים, ולמד דברים חדשים.

וכמו ליאו אתם בטח מסוקרנים לדעת איך מחברים בין רגשות וצבעים? ומהם סודות הצ'פצ'פים? בואו יחד לגלות את מסעו הקסום של ליאו. 
בסוף הספר תמצאו המלצות כיצד לחזק את הילד/ה בכל צבע וצבע וכיצד ניתן להשתמש בהם באופנים שונים.





איורי הספר, חושפים בפני הקורא עולמות נפלאים וססגוניים. האיורים המקוריים, נוצרו באופן בלעדי על ידי המאיירת, ענבר רייבי, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו. בהמשך יצאו גם בובות של הדמויות, ואביזרים של עולמות ליאו והצ'פצ'פים.

איריס לוי, בעלת מרכז חיים בצבע. מאמנת ומנחת סדנאות בשיטת הצבעים – COLOR MIND. השיטה עוזרת למקד ולשפר את הרגשות, תחושות, לפתח ולטפח את הדימוי העצמי, ולשפר תקשורת בין אישית במשפחה, עם ילדים, בני נוער, בזוגיות, בעבודה ועוד. "ליאו וסוד הצ'פצ'פים" הוא ספרה הראשון, שנכתב לאחר 15 שנות עבודה וניסיון בתחום הריפוי בצבעים, פסיכולוגיה, מיינדפולנס ומודעות עצמית.



איריס לוי: "לצבעים יש כוחות שניתן בקלות להזדהות עימם. הכוחות הללו, חלקם גלויים וחלקם סמויים, אך הם טמונים בכל אחד ואחת מאיתנו. כוחות הצבעים של כוכבי הצ'פצ'פים, מאפשרים לכל קורא לגלות וללמוד איזה חוזקות יש לצבעים השונים וכיצד ניתן להשתמש בהם וליישמם בחיי היום יום. המסר המרכזי- כל בעיה היא מתנה וניתן להפוך אותה להצלחה! בעזרת תובנות אלה הקורא יבין שעולמנו הפנימי אינו שחור או לבן, וכי הוא עולם צבעוני, עשיר, מלא ומגוון".


"ליאו וסוד הצ'פצ'פים" מאת איריס לוי. איורים: ענבר רייבי. הוצאת ספרי ניב, עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 89 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים המקוונות או באתר ההוצאה או באמצעות האתר של איריס 























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה