דפים

יום רביעי, 23 במרץ 2022

מי מפחד מקוקורונה? הבוקי של צוקי וסודות סודיים - שלושה ספרי ילדים חדשים לקראת לפסח.




מי מפחד מקוקורונה? מאת פנינה בן-ארי


הִגִּיעַ לַיְלָה וּזְמַן לִישֹׁן,
וּלְמִיקָה צָץ לְפֶתַע רַעְיוֹן:
זֶה הַזְּמַן לְאַרְגֵּן יְשִׁיבַת צַעֲצוּעִים
וְלַחְשֹׁב כֵּיצַד אֶת הַקּוֹרוֹנָה מִיִּשְׂרָאֵל מְגָרְשִׁים.



"מי מפחד מקוקורונה?" הרואה אור בימים אלו הוא ספר ילדים מקסים ומהנה, סיפור משעשע ואופטימי על ילדה שמחליטה לגרש את הקורונה בדרך מקורית ומיוחדת.
הגיע לילה וזמן לישון, ולמיקה צץ לפתע רעיון: זה הזמן לארגן ישיבת צעצועים ולחשוב כיצד את הקורונה מישראל מגרשים...הספר מלווה באיוריו המקוריים של אריק בן-ארי שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

פנינה בן-ארי, סבתא לארבעה מופלאים וכותבת לִמגירה עמוסת סיפורים, ואריק, בנה המאייר, חברו יחד ויצרו את ספר הביכורים לילדים שרוצים להפליג בדמיון.

"מי מפחד מקוקורונה?" מאת פנינה בן-ארי. איורים: אריק בן-ארי. הוצאת ספרי ניב, 28 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה.



הבוקי של צוקי מאת אורית ויטל פליישר
"הבוקי של צוקי" הרואה אור בימים אלו הוא ספר ילדים מקסים ומהנה, ראשון מסוגו אשר דן בסוגיית הגמילה מהתלות של פעוטות בבקבוק. הספר נולד מתוך הצורך לסייע לפעוטות (וגם להורים) להתמודד עם צעד נוסף בבניית הזהות העצמית שלהם באמצעות תקשורת מקרבת.

אֲנִי גָּדוֹל אוֹ קָטָן? חוֹשֵׁב לְעַצְמוֹ צוּק.
זֶה מְאוֹד מְבַלְבֵּל, אֲנִי זָקוּק לְחִבּוּק.
אֲנִי רוֹצֶה בַּקְבּוּק!
בּוּקִי הַבַּקְבּוּק עִם חָלָב חָמִים
עוֹשֶׂה לִי בַּלֵּב שָׂמֵחַ וְנָעִים. (מתוך הספר)


לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של שירה פלד, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

אורית ויטל פליישר, אמא לליאם ולליה ונשואה לשי, יוצרת וקרייריסטית במשרה מלאה, כותבת מן החוויה האישית שלה עם ילדיה מתוך הבנת הצורך של אימהות ואבות בעידן ההורות העכשווי בתיווך רגשי לילדיהם.

"הבוקי של צוקי" מאת אורית ויטל פליישר. איורים: שירה פלד. הוצאת ספרי ניב, 24 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה 



סודות סודיים מאת ורדה קדמי -חמישה סיפורים וילד אחד

"סודות סודיים" מאת ורדה קדמי בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים ומהנה, הכולל חמישה סיפורים בחרוזים המציגים ברגישות ובשפה מותאמת לילדים את חוויות היום יום מנקודת מבטו של ילד.

הספר כתוב בגוף ראשון ומאפשר לילדים להזדהות עם הגיבור ולהתחבר לחוויות הרגשיות שהוא מתאר. הספר מלווה באיורים המקסימים של בר פביאן.




בעבורכם, ההורים, הוא יכול לספק הזדמנות להציץ לעולמם הפנימי של ילדכם, לחוות אותו, ללמוד איתו על מחשבותיו ועל רגשותיו ולבחון יחד מהו סוד חיובי ומעצים, וכיצד להתמודד עם סודות שעושים את הלב עצוב.

בָּעֶרֶב, קְצָת לִפְנֵי שֶׁאֲנִי נִרְדָּם,
אֲנִי שׁוֹכֵב וְחוֹשֵׁב עַל הָעוֹלָם,
מְחַיֵּיךְ לְעַצְמִי וּמַרְגִּישׁ מְיוּחָד
שֶׁיֶּשְׁנָם דְּבָרִים שֶׁלֹּא יוֹדֵעַ אַף אֶחָד,
וְשֶׁיֵּשׁ לִי סוֹדוֹת סוֹדִיִּים שֶׁכָּל הַגְּדוֹלִים
גַּם לְנַחֵשׁ לֹא יְכוֹלִים.
אֲבָל כְּשֶׁהַסּוֹד עוֹשֶׂה אֶת הַלֵּב עָצוּב,
אֲנִי מַחְלִיט לְמִי לְגַלּוֹת – וְזֶה חָשׁוּב. (מתוך הספר)

ורדה קדמי, ילידת ירושלים, אשת טיפול וחינוך ובוגרת תואר בעבודה סוציאלית ולימודי הוראה, עסקה בטיפוח ושיקום בני נוער וניהלה במשך כ-22 שנה מערך דיור מוגן המשמש בית חם לאנשים עם מוגבלות שכלית. כאימא צעירה פרסמה ורדה סיפורים בעיתון ילדים, וכסבתא החליטה להגשים חלום ולהוציאם לאור.

"סודות סודיים – חמישה סיפורים וילד אחד" מאת ורדה קדמי. איורים: בר פביאן. הוצאת "ספרי ניב", 24 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, באתר ההוצאה.








 





ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה