דפים

יום שלישי, 1 במרץ 2022

"לשרוף את הספינות" ו"להפוך לסיפור הצלחה"- שני ספרי הדרכה חדשים מבית מדיה 10

 



לשרוף את הספינות מאת מתן ניסטור
אסטרטגיית "לשרוף את הספינות" באה ללמד שבני אדם פועלים טוב יותר ללא רשת ביטחון. האסטרטגיה הזו פועלת על פי העיקרון שאצל רוב בני האדם הפחד מהפסד גדול מהרצון לנצח. בדרך כלל הדחף לנוחות וביטחון גובר על הפחד לתעוזה ומימוש הפוטנציאל האישי.
"לשרוף את הספינות" היא בעצם אסטרטגיה צבאית עתיקה שמטרתה להבטיח ניצחון מהיר ויעיל כיוון שהיא מבטלת מכשולים בדרך להשגת המטרה.
"לשרוף את הספינות" היא התחייבות להתחלה ולסיום של פעולה כמנצחים. כאשר אתה שורף את הספינות שלך אין לך ברירה אלא להילחם על החיים שלך. זה הקרב על חייך.

הדרך בה נעביר את חיינו על פני כדור הארץ היא באחריותנו הבלעדית בלבד, וכיוון שיום אחד הכל ממילא עומד להסתיים, מוטב שנחיה את החיים שאנחנו רוצים ולא את החיים שאחרים רוצים עבורנו.




הספר "לשרוף את הספינות" הוא קריאת ההשכמה שלכם, הוא הסטירה שהייתם צריכים מזמן כדי לקום לשנות, ולהפסיק לשגר תירוצים לחלל האוויר, והא יעניק לכם את ההזדמנות לבחון את חייכם מחדש, את העבר שלכם, את הסביבה שלכם ואת היומיום שלכם. תרכשו כלים וביטחון עצמי כדי לשנות את מסלול חייכם ולהיות האדם שתמיד רציתם להיות.

"לכולנו יש שני קולות בתוך הראש. קולות אלו מלווים אותנו במשך כל חיינו. הם שם מהרגע הראשון שאנו זוכרים את עצמנו והם האחראים להבדלים בין בני האדם ובין התוצאות שישיגו במהלך חייהם. שני הקולות הללו נמצאים בוויכוח תמידי, יום־יומי. ויכוח נצחי. שטן מול מלאך, רע אל מול טוב, שלילי מול חיובי, עבר מול עתיד."

"הקרב בין שתי הדמויות הללו הוא האתגר הגדול ביותר בחיים שלנו. אנחנו אף פעם לא נמצאים לבד, תמיד יש קולות בתוך הראש שלנו שמנסים לגרום לנו לקבל החלטות או לצאת לפעולה, אנו קוראים להם "מחשבות" והם החומר שממנו הכל התחיל.
...על מנת לשנות את חיינו ולקבל תוצאות חדשות שמעולם לא היו בידינו עלינו ראשית לשנות את הלך המחשבה שלנו. "האיש הקטן שדופק לנו את החיים" הוא תוצר של צורת המחשבה שלנו, וכל מחשבה חדשה שנכנסה לתוך התודעה שלנו הגיעה משני מקומות; העבר שלנו והסביבה שלנו." (מתוך פרק ראשון בספר)
לקיחת אחריות על החיים שלכם, שינוי הסביבה החברתית, הצבת מטרות, בניית תכנית, שינוי הרגלים ניהול זמן, ניהול רגשות והמוות הם רק חלק קטן מספר זה.

הספר אינו מיועד לאנשים עם תירוצים ולא לאנשים שהחיים כבר הביסו אותם. הוא מיועד עבור אותם לוחמים ולוחמות המוכנים לשלם את המחיר הכרוך בהצלחה, להפוך להיות הגרסה הטובה ביותר שלהם, ולהיכנס למועדון של 1% מאוכלוסיית העולם.


בווידאו המצורף תקבלו סיכום לעיקרי הספר כך שתוכלו להתרשם ולהחליט.



מתן ניסטור, בן 31 מהרצליה, היה פעיל שנים רבות בתנועת הצופים, בין תפקידיו כיהן כרכז שבט בהרצליה, רכז מפעלים והדרכה בהנהגת ר"ג. באותם השנים הוביל, הנהיג, שימש כדמות לחיקוי ומודל עבור בני נוער ובגיל 28 יצא לטיול של אחרי הצבא – שם כמעט וסיים את חייו.
במשך 10 חודשים טייל מתן בדרום אמריקה. עם חזרתו לארץ מהטיול הוא נרשם ללימודים בווינגייט, התחיל לאמן, להעלות פוסטים בפייסבוק ולבנות קהילה גדולה ופעילה. תוך שנה מאז שהקים עסק לירידה במשקל שנקרא "יאללה רזים", הוא כבר עשה את המיליון הראשון שלו. מאות ישראלים נרשמו לתהליך של ירידה במשקל, העסק גדל וצמח וכלל 10 עובדים ביניהם גם דיאטניות קליניות, ומאמני כושר.
מתן המשיך להעמיק בעולם העסקים ובעולם ההתפתחות העצמית, הוא ראה מקרוב איך אנשים מוותרים לעצמם והבין מקרוב את החשיבות של סביבה תומכת. משם לקח השראה לפתוח את הפודקאסט הפופולארי בשם "סביבה מנצחת" שהיום יש לו מאות אלפי האזנות מידי חודש, שם הוא מדבר על קבלת החלטות, כסף, ביטחון עצמי, שינויי הרגלים, אמונה עצמית, הגשמת חלומות.
בעקבות הצלחת העסק קיבל מתן פניות מצעירים, בני 20, שמוותרים על לימודי תואר כרגע ורוצים לפתוח עסק. הם ביקשו בעיקר להבין איך להתמודד עם כל האתגרים שנלווים להקמת עסק. מתוך האמונה שכל אחד מאתנו צריך לחיות את החיים שהוא רוצה ולהגשים את עצמו, כתב במשך חצי שנה, את הספר "לשרוף את הספינות", ספר של התפתחות עצמית, שנותן קריאת השכמה, לעשות את השינוי שאנחנו רוצים לעשות ולהיות הגרסה הטובה שיותר על עצמנו.

לשרוף את הספינות הוא ספר קליל, מעין מדריך למשתמש, בן חושף מתן את מודל הפירמידה להצלחה, שיטה ייחודית שפיתח להגשמת מטרות. כך תוכלו באמצעות הספר למתמודד עם הקולות שנמצאים בראשנו, כאלו שמפחדים משינוי, לעשות סדר בסביבה הקרובה שלנו ולדאוג שתהיה בעיקר תומכת, נלמד איך אירועי העבר משפיעים עלינו ואיך העבר מנהל לנו את העתיד ומה חלקו של המוח (מודע ותת מודע) בנוגע ליצירת שינוי הרגלים, יציאה מאזור הנוחות, איך לנטרל את הטייס האוטומטי ולעשות מהלכים קיצוניים כדי לקבל תוצאות קיצוניות.
בספר גם תוכלו למצוא את המודל שמתן פיתח , מודל פרקטי, המעביר אותנו שלב אחר שלב מהחזון לאדם שאנחנו רוצים להיות ועד ההוצאה לפועל, מודל פירמידה להצלחה הכולל: הצבת מטרות, בניית תוכנית עבודה, התחייבות ציבורית בפני אנשים ועד שינוי הרגלים והגשמת מטרות.

את הספר בחר מתן לסיים בפרק "ואז אתה מת" , פרק המתייחס לעובדה שיום אחד כולנו נמות, מעין סטירת השכמה שתנסה לגרום לאנשים להבין שהם לא ממשים את הפוטנציאל שלהם, שהם עושים דברים שאנשים אחרים גרמו להם לעשות. הספר "לשרוף את הספינות" יגרום לקורא להתעצבן, לבכות ובסופו של דבר - לצאת ולעשות פעולה.

"לשרוף את הספינות" מאת מתן ניסטור, ספר עיון והדרכה בהוצאת מדיה 10, לרכישה לחצו כאן.






להפוך לסיפור הצלחה מאת אלכסנדרוביץ אודליה
לכל אדם יש פוטנציאל להפוך לסיפור הצלחה, בתנאי שהוא מכיר את כללי ההצלחה שלו ומשתמש בהם.
ספר זה יוציא אתכם לדרך ויעניק לכם ערכת כלים מדויקת, ופשוטה לשימוש,
שבעזרתה תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה שלכם וליצור תוכנית פעולה להגשמתו.
ואף יותר מכך, תוכלו להבין מהו הייעוד שלכם ואיך להציג אותו לעולם.
לכל אחד מכם יש ייעוד, משהו בעל חשיבות שהוא נועד לעשות. מרגע שתמצאו את ייעודכם ותחיו אותו, או לפחות תהיו בדרך להגשמתו, תחוו חיים של סיפוק, של הגשמה עצמית, חיי אושר. תהיו אתם במיטבכם.




ספר זה הוא מדריך מעשי ואינטראקטיבי שיעזור לכם להגשים בדיוק את זה; לגלות את כללי ההצלחה האישיים שלכם, לספר לכם במה אתם יכולים להצליח, להרוויח, ואיך תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה האישי שלכם! הספר ילווה אתכם עם שאלונים, סרטונים, אבחונים ותרגילים שעוצבו כך שתוכלו לקבל תשובות אישיות ולתכנן את מסע חייכם ואת הדרך להגשמת חלומותיכם. לראשונה תקבלו תשובות המותאמות לכם ספציפית.

אחד הפרקים בספרה מבוסס על 8 טיפוסים של מצליחים והוא כולל 8 ראיונות עם דמויות מובילות ומצליחות בישראל ביניהם: דב מורן, אריק זאבי, פנינה טורנה, שירה ורסמן, צביקה הדר, מושיק גלמין, מיכל קורט ארבל , פרופסור רפי קרסו. מדובר על ספר חדשני, ידידותי למשתמש, הכולל 3 פרקים שמצולמים בוידאו ועוד לא מעט אבחונים ותרגולים online שתוכלו לעשות לעצמכם במהלך הקריאה כדי לקבל תוצאות אישיות. חשוב לאודליה באמצעות הספר להעביר מסר ברור: ההצלחה לא מתרחשת רק בקרב אנשים מיוחדים, או כאלו שנולדו עם כסף או עם כשרון ענק, אלא שכל אדם יכול להיות סיפור הצלחה, לעשות משהו משמעותי בחייו וזה תלוי רק בו – ושם חבוי גם סוד האושר.

אודליה אלכסנדרוביץ, מרצה ומנחת סדנאות בארץ ובחו"ל, מאמנת אישית, עסקית ומגשרת מוסמכת. מפתחת שיטת "ארכיטקטורת חיים" שעזרה לאנשים רבים מספור להפוך לסיפורי הצלחה, ומכשירה מאמנים ומדריכים לעבוד בשיטה. מחברת רב המכר להיות אני במיטבי, המדריך למציאת הייעוד האישי (2015),והספר אַשׁריך וטוֹב לך, המדריך לאושר מאלף ועד תו (2012).

"להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים" מאת אלכסנדרוביץ אודליה, ספר עיון והדרכה-מודעות עצמית, לרכישה לחצו כאן.

















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה