דפים

יום שבת, 11 ביוני 2022

רוקחות טבעית - מתכונים שימושיים לכל יום, ספר מאת אסתר לחמן




בשבוע שעבר שתפתי אתכם בפוסט מרגש אודות ערוגות קוסמטיקה טבעית אורגנית בו הבאתי את סיפורו השלם של המותג המייצר באיכות גורמה, ללא פראבנים, ידידותי לסביבה, לא נוסה על בעלי חיים ומייצר בעיר אופקים שבעוטף עזה. מאז חלפו מספר ימים וההתנסות שלי במוצרים צברה טווח של זמן מה שניכר בעורי ומעניק לי תחושה של עור חלק, רווי ונעים למגע.

הצמחים נמצאים בכל מקום: בצידי הכבישים, בגינות מעובדות ובשדות בור. הם קיימים ונכונים לתת מכוחם לכל מי שירצה. בפוסט הפותח בשורות אלו שמחה לשתף אתכם במידע העשיר שמביא ספר הרוקחות הטבעית של ערוגות, הספר רוקחות טבעית בו מכונסים מתכונים שימושיים לכל יום מאת אסתר לחמן שהפך בשנה האחרונה לרב מכר ונמכר בחנויות הספרים.



"רוקחות טבעית" הוא ספר ראשון מסוגו בעברית ויש בו הרבה מעבר למתכונים טבעיים שנוכל לרקוח בעצמנו.  אסתר כותבת הספר מכניסה אותנו למטבח הביתי ולגינת התבלינים שלה ובתיאורים חיים ומרתקים מלמדת אותנו צעד צעד להכניס את ממלכת הטבע ליומיום. הספר מחולק לפי עונות השנה ומוסיף עומק וגישה חדשה ורעננה לגוף ולטבע סביבנו. 
ידוע כיום שחומרים הבאים במגע עם גופנו משפיעים באופן ישיר על בריאותנו, עולם הרפואה המודרני מודע כיום לעובדה שעורנו עשוי לספוג לגופנו חומרים זרים ולכן חיוני המגע עם מוצרים טבעיים ואיכותיים המזינים את העור ומעניקים לנו בריאות. רוקחות טבעית פותח בפנינו דרך לאורח חיים קרוב יותר לעצמנו ולסביבה ומזמין אותנו לקחת אחריות על החומרים הנכנסים לביתנו ובאים במגע עם גופנו.

"לא רבים יודעים זאת, אבל העור שלנו הוא איבר ספיגה, בדיוק כמו מערכת העיכול! חומרים הבאים במגע עם העור נספגים אל מחזור הדם. הספר עונה על הצורך המתבקש למוצרים טבעיים ובאמת בטוחים לשימוש. הוא נותן לכם הדרכה להכנת מוצרים ביתיים טבעיים בקלות ובפשטות, ממש צעד אחר צעד, גם אם אין לכם שום ניסיון קודם בתחום. הדבר הראשון שחשבתי עליו כשקיבלתי את הספר לידי, היה 'איך עד היום לא יצא כזה ספר!' אסתר לחמן חושפת בפניכם את הסודות שלה להכנת מוצרים טבעיים בחן ובמקצועיות..."

מתוך ההקדמה לספר מאת ד”ר גיל יוסף שחר (.M.D)
מנהל המרכז לרפואת הרמב”ם

נשירת שיער-אסתר לחמן

 

זהו ספר מרתק מהפכני ומשדרג חיים, בספר תמצאו את כל הרקע הידע והמתכונים אשר יאפשרו לכם לרקוח לעצמכם בבית בקלות ובפשטות קוסמטיקה טבעית/ מוצרי טיפוח אורגני יומיומיים, חומרי ניקוי אקולוגיים ומוצרים לאם ולתינוק. בעזרת הספר תגלו איך לשלב צמחי מרפא באופן יומיומי בשייק בממתקים לילדים ובשפע השראה לחיים בריאים ירוקים וקרובים יותר לעצמכם.
באמצעות קריאה בספר וללא ידע מוקדם, יכול כל אחד להצטרף לממלכת הטבע ולגלות עד כמה היא זמינה
שימושית ומעשירה את חיינו בשפע בריאות, אחריות אישית על מה שנכנס לגופנו, וחיסכון משמעותי בהוצאות
על קניית קוסמטיקה ומוצרי רחצה וטיפוח. 






רוקחות טבעית הוא ספר עם טעם וריח. אני ממליצה עליו לכל בית. הוא מעניין מרתק ושימושי במענה המדויק שיש בו לכל צורך או סוגיה. התמונות מרהיבות ביופיין המתכונים מצוינים והתוצאות בהתאם. ספר חוויתי ממליצה לשימוש בכל תא משפחתי ובית. ויש גם קורס להכרות מעשית עם עולם הרוקחות הטבעית בו לומדים לעבוד עם מגוון חומרי גלם טבעיים ולרקוח מוצרי קוסמטיקה מופלאים איכותיים לשימוש יומיומי:

כמוני גם אתם מוזמנים לראות בספר מתנה שימושית ונפלאה שתלווה אתכם לאורך עונות השנה בהתאם לחלוקה המובנת בו. 

"רוקחות טבעית- מתכונים שימושיים לכל יום". מאת אסתר לחמן, הוצאת פוקוס, לרכישה לחצו כאן.


























ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה