דפים

יום שלישי, 18 במאי 2021

תכירו את מיביום התשובה המוחצת לפסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס

 



השבוע חשבת לעצמי כמה נפלא היה אם לכל אחד מאתנו הייתה חברה שיכולה להמציא תרופה שתתתן מזור למשהו לפי צורך או בחירה. גם אתם הייתם רוצים? ולמה אני שואלת כי שניים מהחברים של מילנה אנאש, ביוטכנולוגית שעבדה במפעל תרופות פגשו בה במסיבה וספרו לה שהם סובלים מפסוריאזיס. השניים, ששמעו שהיא עובדת במפעל תרופות פנו אליה בבקשה למצוא מזור לכאבם. הם סיפרו לה כמה הם סובלים ממחלת העור ומגירודים אינסופיים שגם סטרואידים לא עזרו להם. מספר חודשים לאחר מכן הקימה אנאש מפעל תרופות בשם קלירסקין מדיקל, בו שקדה במשך זמן רב ופיתחה את מיביום התרחיף לחולי פסוריאזיס ואסטמה של העור המבוססת על פרוביוטיקה ונותנת מענה מושלם גם לעור אדמומי ומגורה, פתרון שלא היה קיים בשוק עד לאותה עת.

"ניסיתי את המוצרים על חברים". מספרת מילנה אנאש. "הדבר לא היה מסוכן כי השתמשתי בחיידק הלקוח מתעשיית המזון", היא מתארת, "התוצאות היו מדהימות ושני החברים נרפאו לאחר מספר חודשים. מכאן, הדרך להכריז על מיביום כתמרוק הייתה קצרה".





מיביום הינו תרחיף פסו טיפולי לאיזון והרגעת העור. כל אחד מהמרכיבים יש תכונות הידועות בהשפעתן החיוביות על העור, כגון הזנת העור להשגת מראה רך וגמיש. התרחיף נבדק דרמטולוגית. נבדק קלינית. מועשר במרכיב חדשני SEKDA™ Probiotic Complex. במהלך מחקר ממושך שנעשה נמצא כי עור שאינו בריא שונה בהרכבו המיקרוביאלי מעור בריא. בהתבסס על תוצאות המחקר, פותח תרחיף ייחודי מועשר במרכיב פרוביוטי חדשני SEKDA™ Probiotic Complex. התרחיף פועל בדומה לפרוביוטיקה לעור, במטרה לווסת את המיקרופלורה של העור. פיתוח המוצר נתמך על ידי רשות החדשנות ומוגשים פטנטים על ההמצאה.
תרחיף מיביום רשום כפטנט ישראלי של חברת קלירסקין בע"מ והוגדר כפריצת דרך בתחום מחלות העור הכרוניות. המוצר משלב גישה חדשנית בטיפול במחלות העור דרך תחום המיקרוביום.

אני מניחה שיצא לכם להכיר אדם הסובל מפסוריאזיס או אסטמה של העור. לא אכנס בשורות אלו לגורמים למחלות וגם לא לסימפטומים הקשים אך אדגיש את הקושי הרב בהתמודדות מול פצעים, אדמומית, גרד, קשקשת ותחושה מתמשכת של אי נוחות פיזית ואסטטית
תרחיף מיביום נותן את המענה האופטימלי לתופעות אלו וההמלצה המצורפת לתרחיף היא למריחה של פעמיים ביום למשך 60 יום התוצאות והשיפור עשוי להגיע עוד קודם לכן. 
המוצר עבר הערכת בטיחות וקיבל אישור לשיווק מרשות אירופאית, והוכח כיעיל בניסוי קליני ועל פי עדויות משתמשים הסובלים מפסוריאזיס, וולגריס, אטופיק דרמטיטיס ועוד. המחקר הקליני בוצע בהשתתפות חולי פסוריאזיס בדרגה קלה ובינונית, ועל פי תוצאותיו מיביום נמצא יעיל ב-80 אחוז מהמקרים לטיפול במחלה.

תרחיף מיביום נושא באישור משרד הבריאות כתכשיר לאיזון והרגעת העור. הוא מומלץ על ידי רופאי עור ומטפלים בפוטותרפיה. מיביום הינו מוצר טבעי, ללא סטרואידים, ללא SLS / SLES, ללא בישום, וללא פראבנים.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.











ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה