דפים

יום שלישי, 9 במרץ 2021

בפסח הזה "אני על" טופיפי ושוקולד Ritter Sport

 


ממש בקרוב יהיה כאן חג הפסח ובתקווה שהוא יהיה חג ללא סגר ועם יכולת ניידות וטיולים בטבע או בין בני המשפחה הרחוקה, קרוב לוודאי שנבחר לצד הסעודות הגדולות גם נשנושים ומתוקים מפנקים ואיכות טובה. 

לקראת חג הפסח מציעה לימן שליסל את השוקולדים המעולים של מותג Ritter Sport, במהדורות כשרות לפסח ובמבחר טעמים ייחודיים למותג Ritter Sport: מתוך המגוון תוכלו לבחור: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזי לוז וצימוקים, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזי לוז, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה עם מוס קרמל.






בקבוצת השוקולדים הכשל"פ של Ritter Sport במהדורת האגוזים השלמים המאופיינת בתוספת אגוזים ושקדים שלמים שוקולד תבחרו בין שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים, שוקולד חלב מעולה על אגוזי לוז שלמים ושוקולד מריר מעולה עם אגוזי לוז שלמים

השוקולדים בסדרת הקקאו: סדרת הקקאו של Ritter Sport עשויים שלושה/ארבעה מרכיבים בלבד, עם אחוז מוצקי קקאו שונה ומקור שונה של קקאו בכל אחד (פרו, ניקארגואה וגאנה), שוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו, שוקולד מריר מעולה 81% מוצקי קקאו.



לקראת פסח, מוצעת הסדרה הצבעונית של שוקולד Ritter Sport במבצע מיוחד של 2 יח' ב-15 ₪ בלבד וסדרת האגוזים השלמים כמו גם סדרת הקקאו של שוקולד Ritter Sport במחיר מבצע מיוחד של 8.90 ₪ בלבד ליח'.

את שוקולד הפרימיום Ritter Sport במהדורה הכשרה לפסח, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות. שוקולד Ritter Sport מגיע באריזות צבעוניות ואביביות המשתנות בהתאם לטעם השוקולד, כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.


עוד לקראת הפסח הקרוב ויותר מתמיד- כיף גדול עם טופיפי. "טופיפי" במהדורת חג יוקרתית, מפנקת וכשרה לפסח. 


טופיפי, ממתק שוקולד ייחודי המשלב את הטעמים האהובים ביותר על כולם: שוקולד חלב, נוגט, אגוז לוז וקרמל, מוצע לקראת החג במהדורה כשרה לפסח - יוקרתית ומפנקת בעיצוב חגיגי ואביבי במיוחד
טופיפי באריזה חגיגית מיוחדת וכפולה, המכילה 250 גרם של אושר מתוק .
טופיפי, באריזה המוכרת, המכילה 125 גרם.
שתיהן מתאימות במיוחד כמתנה מתוקה לאלו שתבקשו לאחל להם פסח שמח וכשר... וכיף גדול.


טופיפי עשוי מאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל וקרם נוגט, מעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר - צירוף אשר הופך את טופיפי לחוויה נעימה וטעימה לכל הגילאים ובמיוחד לאלו היודעים להעריך ממתק משובח.
את אריזות החג הכשרות לפסח של טופיפי ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה. לכבוד החג הן מוצעות במחירי מבצע: טופיפי 250 גרם: 21.90 ₪, טופיפי 125 גרם: 10 ₪ בלבד.














ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה