דפים

יום שני, 29 באפריל 2024

טרמלם הגמד וסוד הממלכה האבודה - ספר שלישי בסדרה

 


בימים אלו רואה אור הספר "טרמלם הגמד וסוד הממלכה האבודה".
למי שעוקב ויודע, טרמלם הגמד וסוד הממלכה האבודה, הוא ספרם השלישי של רז קלמנוביץ ובתו נגה שהוציאו לאור סדרת הרפתקאות סוחפת, משעשעת ומעצימה שהספיקה לכבוש את לבם של אלפי ילדים וילדות וגם את הוריהם, ושהפכה לרב מכר ולא בכדי. קדמו לספר זה אבן הגורל ודרקון הזדון




טְרַמְלָם הַגַּמָּד וְסוֹד הַמַּמְלָכָה הָאֲבוּדָה
טְרַמְלָם הַגַּמָּד וְחַבְרוֹתָיו יָעֵל וְהָא־צְפַרְדֵּעַ הִצִּילוּ אֶת הַמַּמְלָכָה מִטְּרוֹלִים, פִּיְּסוֹ דְּרָקוֹן זְדוֹנִי וַאֲפִלּוּ נָעוּ בַּזְּמַן. עַכְשָׁו הֵם יוֹצְאִים לַהַרְפַּתְקָה הַגְּדוֹלָה מִכֹּל!

בְּמַפָּה עַתִּיקָה שֶׁהִשְׁאִיר לוֹ אָבִיו, טְרַמְלָם מְגַלֶּה סוֹד מַפְתִּיעַ וּבַקָּשָׁה לָצֵאת לִמְשִׂימָה מְאַתְגֶּרֶת וַחֲשׁוּבָה – לְהַצִּיל אֶת מַמְלֶכֶת הַגַּמָּדִים הָאֲבוּדָה. לְאֹרֶךְ מַסָּעָהּ פּוֹגֶשֶׁת הַחֲבוּרָה יְצוּרִים קְסוּמִים וְגַם חֲבֵרִים וָתִיקִים מֵהֶעָבָר.

יעל היען שבעה מסעודת הכריכים עמוד 25 בספר



הַאִם יַצְלִיחוּ טְרַמְלָם וְחַבְרוֹתָיו לִמְצֹא אֶת הַמַּמְלָכָה הָאֲבוּדָה?
אֵילוּ דְּמוּיוֹת מַפְתִּיעוֹת יַעַזְרוּ לָהֶם וְאֵילוּ יַעַמְדוּ בְּדַרְכָּם?
לְאָן נֶעֶלְמָה מַמְלֶכֶת הַגַּמָּדִים, וְכֵיצַד כָּל זֹאת קָשׁוּר לְיָעֵן מִסְתּוֹרִית בְּשֵׁם רֵגִ'ינָה?
את כל זאת ועוד תגלו במסעו של טרמלם הגמד שהוא  ספור על אמונה עצמית, על נחישות, על נתינה ללא תנאי ועל חברות אמת.

קראתי את הספר והקראתי חלקים ממנו לתומאס נכדי בן החמש (הספר מיועד לבני 5-9) לבד מההנאה הצרופה שבאיורים הנפלאים של נגה הצעירה וההרפתקאות עשירות הדמיון, מעביר הספר בצורה ערכית כמו גם בספרים הקודמים בסדרה, מסרים גלויים וסמויים על אמונה עצמית ושיתוף פעולה.
אהבנו מאוד את זמן האיכות של נכדי ושלי. תוך כדי קריאה עצרנו להתבונן באיורים המדהימים. שילוב הצבעים ודומיננטיות הצבע הסגול שבתה את לבו של תומס.

יש משהו קסום בשיתוף הפעולה המקורי בין אב יוצר ובתו המוכשרת, שמביאה הסדרה זו הפעם השלישית. סדרת הספרים היא ביטוי ייחודי לשילוב פעולה מפרה שמלמד את כולנו ולא רק את הילדים, שזמן איכות עם אבא, אמא יכל להיות מועיל גם לזולתנו.
המון כייף וחדווה מעניקה לנו הקריאה המשותפת בספר. היא מעוררת דיונים על הקו העובר בין דמיון למציאות. ואכן טרמלם הגמד וסוד הממלכה האבודה, הוא ספר חוויתי. חינוכי המומלץ להורים ולאנשי חינוך בהם גננות ומורים בבית הספר היסודי.

רז קלמנוביץ' נשוי לענת ואבא לנגה, לקרן, לגלי ולג'רי הכלב. נגה קלמנוביץ' אוהבת לצייר, לרקוד ולהמציא ספורים. רז אייר את הסדרה והאומנית המערכת בר פביאן עבדה את האיורים דיגיטלית.
ספר ההרפתקאות מופיע הכריכה קשה הוא מנוקד, מאויר וצבעוני המעביר בהומור מסרים מעצימים לילדים.



"טרמלם הגמד וסוד הממלכה האבודה" מאת רז ונגה קלמנוביץ, הוצאת גל אור
לרכישה לחצו כאן מחיר מיוחד של 55 ₪ לעותק. 
עוד במשלוח: דפי יצירה חדשים, גלויות ומדבקות וגם הפתעה שתגלו כשתפתחו את החבילה!
להזמנת שלושת ספרי הסדרה לחצו
כאן.
































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה