דפים

יום חמישי, 28 באוקטובר 2021

פרדוקס הצמחים וזה בשבילכם-ארגז כלים יצירתי לטיפול עצמי-ספרים חדשים על המדף.










זה בשבילכם-ארגז כלים יצירתי לטיפול עצמי מאת אלן בארד

זה בשבילכם הוא ספר עזר אינטראקטיבי, ידידותי ומהנה, ובו דרכים רבות, שיסייעו לכם לשלוט יותר בחייכם ולהשיג יותר זמן פנוי לעצמכם.


האם אתם מרגישים מותשים כתוצאה מעבודה רבה מדי? מוצפים בשל אירועים שוטפים ובשל תקשורת חדשותית בלתי פוסקת? מתוסכלים ותקועים בשגרה, או פשוט מלהטטים בנושאים שונים בעת ובעונה אחת?
אם כך הדבר, זה בשבילכם.

ארגז כלים יצירתי זה מעמיד לרשותכם 101 תרגילים, שבעזרתם תדרגו מחדש את העדיפויות שלכם, ותמצאו יותר זמן לעצמכם.
בפרקים השונים – שבהם נבחנים גוף, נפש, רגשות, מערכות יחסים, זמן, עבודה, סביבה, יצירתיות ושינוי – מכיל כל דף אתגר אינטראקטיבי חדש ומהנה ודרך חדשה לראות את העולם.

ספר זה, שנכתב על ידי פסיכולוגית מוסמכת ומנהלת חברת ייעוץ מצליחה, יסייע לכם להעריך מחדש את חייכם, וילמד אתכם לנקוט צעדים קטנים לטיפול עצמי, שיביאו לתוצאות מתמשכות.


בפרקי הספר השונים נבחנים גוף, נפש, רגשות, מערכות יחסים, זמן, עבודה, סביבה, יצירתיות ושינוי. כל דף מכיל אתגר אינטראקטיבי חדש ומהנה ודרך חדשה לראות את העולם. 
אלן בראד היא פסיכולוגית מוסמכת ומנהלת חברת ייעוץ מצליחה המבטיחה שספרה יסייע לכם להעריך מחדש את חייכם וילמד אתכם לנקוט צעדים קטנים לטיפול עצמי שיביא לתוצאות ממשיכות.
אני ממליצה!
זה בשבילכם - ארגז כלים יצירתי לטיפול עצמי, מאת בארד אלן, תרגום ליאורה כרמלי, הוצאת אור-עם, לרכישה לחצו כאן 






פרדוקס הצמחים מאת גאנדרי סטיבן
רובנו שמענו כבר על חלבון המצוי בחיטה שעלול לגרום לדלקות שונות בגוף. כתוצאה מכך, מבזבזים מיליארדי דולרים על דיאטות נטולות גלוטן במאמץ לשמור על בריאותם.

האם ייתכן שאנחנו מתעלמים משורש הבעיה?


בספר פרדוקס הצמחים, הקרדיולוג ומנתח הלב המפורסם ד"ר סטיבן גאנדרי מגלה לנו שגלוטן הוא רק סוג אחד של חלבון רעיל ביותר, בשם לקטין, שמקורו בצמחים. לקטינים מצויים בדגנים דוגמת חיטה, אך גם במזונות נטולי גלוטן שכולנו מתייחסים אליהם כאל בריאים, ובכלל זה פירות וירקות רבים, אגוזים, קטניות ומוצרי חלב רגילים. חלבונים אלה המצויים בזרעים, בדגנים, בקליפה ובעלי הצמחים, ממלאים תפקיד חשוב שהטבע ייעד להם: להגן על הצמחים מטורפיהם הרבים ובכלל זה מבני האדם.

"במרפאתו שבקליפורניה, מטפל ד"ר גאנדרי בהצלחה בעשרות אלפי מטופלים שסובלים ממחלות אוטו–אימוניות, מסוכרת, מתסמין הבטן הדולפת, ממחלות לב, ממחלות נוירולוגיות ועוד. הוא עושה זאת בעזרת טיפול המרפא את התאים ואת מערכת העיכול ומזין את הגוף. ועתה, בספר זה הוא משתף את קוראיו ברחבי העולם בתוכנית תזונה מצליחה ומוכחת זו".

ארבעה חוקים עומדים בבסיס תוכנית "פרדוקס הצמחים" בכל פעם שאתם מהססים, בכל פעם שאתם מוצאים תרוץ לאכול משהו, בכל פעם שאתם שומעים קול קטן בראשכם האומר: "אבל זה מזון בריא." עצרו וחזרו מיד לחוק מספר 1. 
ארבעה הכללים שיסייעו להצליח בתוכנית הם:
1. הדברים שאתם מפסיקים לאכול משפיעים הרבה יותר על בריאותכם מהדברים שאתם מתחילים לאכול.
2. הקפידו להזין את החיידקים הטובים כדי שהם יזינו אתכם ויבטיחו את הבריאות שלכם, כי אתם הבית שלהם.
3. פירות, כמוהם כסוכריות.
4. אתם אוכלים את מה שהדבר שאתם אוכלים אכל קודם לכם. 

הספר שנכתב בשיתוף עם אוליביה בל ביוהל, חושף את הסכנות החבויות במזונות הבריאים שגורמות למחלה ולהשמנה. ב"פרדוקס הצמחים", שתורגם עד היום ל-20 שפות, מגלה ד"ר גאנדרי כי גלוטן הוא רק סוג אחד של חלבון רעיל ביותר בשם לקטין שמקורו בצמחים. לקטינים מצויים בדגנים דוגמת חיטה, אך גם במזונות נטולי גלוטן שכולנו מתייחסים אליהם כאל בריאים, ובכלל זה פירות וירקות רבים, אגוזים, קטניות ומוצרי חלב רגילים. חלבונים אלה המצויים בזרעים, בדגנים, בקליפה ובעלי הצמחים, ממלאים תפקיד חשוב שהטבע ייעד להם: להגן על הצמחים מטורפיהם הרבים ובכלל זה מבני האדם.
פרדוקס הצמחים מאת גאנדרי סטיבן, תרגום מרים שפס, הוצאת אור-עם, לרכישה לחצו כאן.










ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה