דפים

יום שלישי, 3 באוקטובר 2023

קורדליה חד קרן וגם אני רוצה לשאוג - ספרי ילדים בהמלצה

 



קורדליה חד קרן מאת רויטל משעלי

"קורדליה חד קרן" מאת רויטל משעלי בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר ילדים מקסים ומלא דמיון, סיפור מחורז שבעזרתו מוזמנים הקוראים הצעירים לקחת חלק בהרפתקה של ילדה שמקבלת כוחות מופלאים להגשים כל משאלה שרק תרצה, ובצידם אחריות גדולה כלפי עצמה וכלפי האנשים בסביבתה.

באחד הימים התעוררה קורדליה וגילתה שבמרכז המצח צמחה לה קרן - קרן אמיתית. מאין הגיעה הקרן הזאת ומה היא מסוגלת לעשות?

קורדליה ילדה בגן הילדים, מצליחה בעזרת הקרן להגשים משאלות ורצונות, היא משתמשת בכוחות המופלאים לטובה ויוצרת עולם קסום. כשהיא מגלה שהכוחות עלולים להזיק היא נרתעת ומנסה להביא שלום ופיוס.

הסיפור מציג את הקשר בין קורדליה להוריה, לגננת ולחבריה בגן. קיים בסיפור מסר של פיוס שלום ואחווה.



"קורדליה חד קרן" מומלץ לילדים בגיל הגן ובכיתות א-ב.
לאורך כל הספר איורים מקוריים, נפלאים וססגוניים של עוזי בנימין שמאייר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.
רויטל משעלי היא אשת חינוך למעלה משלושים שנה. נשואה, אימא לשלושה בנים בוגרים, סבתא גאה לחמישה נכדים ונכדות. "קורדליה חד קרן" הוא ספרה השני, אחרי ספר שירה בשם "קול השתיקה". שיריה מתפרסמים בכתבי עת לספרות ושירה. עורכת בוויקיפדיה ישראל.

"קורדליה חד קרן" מאת רויטל משעלי. איורים: עוזי בנימין. הוצאת הספרים "אוריון", 23 עמודים. מחיר לצרכן 78 ₪. להשיג בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון, באתר וחנויות הספרים המקוונות. 




גם אני רוצה לשאוג מאת גבי מור

כאשר אבא של יובלי חוזר מהעבודה ומביא איתו הביתה אריה, יובלי די המומה. כאשר מתברר לה שהאריה לא מצליח להתנהג כמו שמצפים ממנו, ושהוא בעצם מפחד לשאוג, יובלי מחליטה לעזור לו להתגבר על הפחד. העניינים קצת יוצאים משליטה כשיובלי מדגדגת את האריה ויוצא לו אפצ'י שמרעיד את כל השכונה, אבל לאט־לאט האריה מצליח להתגבר על הפחד, השאגות שלו הולכות ומתגברות ובדרך גם יובלי מצליחה להתגבר על קושי פרטי משלה.

ספר מרגש שנוגע בנושא רלוונטי לרבים מאיתנו, התגברות על הפחד לדבר בחברה או מול קהל, ונותן נקודת מבט אופטימית על התמודדות עם פחדים וכפי שאבא של יובלי מלמד אותנו, "גיבור הוא מי שמתגבר על הפחד."




גַבִּי מוֹר העביר בהנאה רבה את ילדותו בקיבוץ כיסופים בין צהלות סוסים ויללות תנים. מתגורר כיום בעמק חפר, נשוי למאמנת אריות מדופלמת ואב לשלושה אריות השואגים כבר שנים רבות בזכות עצמם.

מַרְוָה מוֹר היא מאיירת ומעצבת, בעלת תואר שני מבצלאל. גדלה בין עצי חרובים ואלונים בעמק יזרעאל, שם היא חיה גם כיום ומגדלת כלביאה את שני בניה.

גם אני רוצה לשאוג מאת גבי מור. איורים מרוה מור, הוצאת מטר, לרכישה לחצו כאן.





























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה