דפים

יום רביעי, 28 באפריל 2021

אמנם ניתן להזמין בstreet chef אבל אני ממש ממליצה לכם להגיע למסעדה כדי לכפיל את גודל ההנאה.

 



אמש, בשעת בין הערביים עוד לפני שהשמש שקעה והירח זרח במופע חגיגי במיוחד הנקרא "סופר מון", עשינו דרכנו ל street chef  אל לב אוכל הרחוב המושחת של השף לירוי קפוזה המגיש מנות ייחודיות באווירה ניו יורקית. גרילד צ׳יז, פנצרוטי, סליידרס, צ׳יפס משוגע, מונטה קריסטו סלטים אישיים, בירה מחבית ועוד המון דברים מפתיעים. 

לאחר שנים של עבודה כשף במסגרות שונות עשה קפוזה את הצעד המתבקש לעבר המקום האישי ופתח את street chef, במיקום נגיש, בטבורה של העיר הסואנת ולצד בתי אוכל ומזללות הפונות לעבר אוכלוסיית העוברים ושבים שמוזמנים לשבת במקום או לקחת טייק אווי, וכמובן שלציבור המזמינים מהכורסא שבבית.

שמחנו להגיע ואהבנו את אווירת המקום, קבלת הפנים האישית והמנות. 




כמונו גם אתם תצטרכו לבחור בין מנות ושילובים מפתיעים, מנות הצרובות על הפלנצ'ה והופכות קריספיות עשירות בגבינה מותכת הנמתחת עד כלות ומבשרת של טעמים המשתלבים לביס מטורף ועונג צרוף של חגיגה בפה. אהבנו את המנות שטעמנו. כל אחת מהן הייתה ייחודית כשלעצמה והותירה טעם של עוד. המנות נדיבות בגודלן, טעימות ולא פחות חשוב כייף לבצוע אותן ביד! כי כאן די מקובל להשאיר את המזלג בצד. 






במנות שהוגשו היו צ'יפס משוגע מנה יפיפייה של צ'יפס עם שבבי בייקון טלה, גבינה מותכת ופרוסות חזה מולארד שילוב מושחת של רכיבים, יפה לעיין חגיגי לחך. 

סליידרס - לחמניות "עננים" במילוי קרם עגבניות איטלקיות , מוצרלה וגאודה הולנדית משוחות בשום קונפי ונאפות בתנור. עפנו על המנה שהגבינה המותכת נוטפת ונמתחת עד הביס הראשון. חוויה שאשמח לשוב אליה בקרוב. המנה נחטפה כלא היתה (זוכרים שציינתי שהמנות נדיבות וגדולות? למרות זאת זה אכן קרה...)








עוד הוגשה מנת סטריט רובן - קורנביף ניו יורקר, כרוב חלפיניו וגבינות מותכות בלחם קסטן משוח בחמאה ונצרב על הפלאנצ'ה. (וכמו שאמר בני הצעיר צריבה מטורפת ונפלאה!) 
הסלט האישי היה שילוב מוצלח של ירקות טריים ורטבים רעננים, הכל מעשה ידי השף הצעיר והמוכשר. 
מונטה קריסטו הייתה סוג של קינוח עבורנו, שכן היא מביאה שילוב מעניין של מתוק-מלוח. זוהי מנת לחם קסטן טבול בתערובת של פראנץ' צלוי עם כתף בקר מעושן, איולי דיז'ון, גבינות מותכות המוגש עם אבקת סוכר ומיפל מעושן. 






 




עכשיו כשהאביב כבר כאן והקורנה עושה את דרכה אל מחוץ לחיינו, אני ממליצה לכם בכל פה על סטריט שףהמקום המיוחד והשמח לבטן ולנפש. תבואו לבד, תבואו עם בני הבית, תבואו עם חברים. אל תשכחו להזמין בירה ומהחבית והעיקר תתענגו על אוכל רחוב מהמשובחים שנמצאים כאן.





סטריט שףרחוב אבן גבירול 24, ת"א להזמנות: 054-8266260 לפרטים נוספים בקרו גם באתר 

שעות פתיחה במסעדה
ראשון 11.00–22.15
שני - רביעי 11.00–22.15
חמישי 11.00–22.30
שישי - שבת סגור

משלוחים - תן ביס או wolt
ראשון 11.00–22.15
שני - רביעי
11.00–22.15
חמישי 11.00–22.30
שישי - שבת סגור














ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה